| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2006 年 12 月 5 日 星期二  |
| {M!SS`,,} |
勁耐冇打了..XD"
E排凍左勁多丫..- -V
吾中2囉..呵呵``
吾知點解今年勁吾想過CHR!STMAS``囉,,
可能因為默哀喇..=D
吾想咁快到..shit♣
|
| ` 搞掂..]'︰2006-12-05 05:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 30 日 星期四  |
| 好HURT.. |
唉..好慘丫..整左成晚..
今朝死哂..*好傷心..``
好後悔囉..SHIT,,好辛苦嫁整得..
到左MATHS..又..特破新低.."
上年都冇咁衰丫..今年吾知想點..
放學又比死人XX狗罰抄- -V
抄到手都抽根埋喇..``OH..
要+油丫..知MA?{仲有1日了..}
我也要..呵呵..1定完成他..=)
``就快喇..哈=]♥♥
|
| ` 搞掂..]'︰2006-11-30 05:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 41 | »
|