| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 29 日 星期三  |
| KA..=) |
今次係考得最好的1次..*
吾知發左咩癲..``- -V
成績遲下先知哂..今日知左3份..
都1般喇,,真係吾叫好囉..♤
人屎死得好慘囉..SHIT,,''
溫左咁LUN耐..都吾好..唉``
買左冷了..呵呵..可以開始做野了..
WAKAKA..XD
|
| ` 搞掂..]'︰2006-11-29 06:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 28 日 星期二  |
| 哀..`` |
愈來愈有冬天FEEL..``
呵呵..*=)
好凍丫今日..-\/-
凍到癲左,,好無奈..晏就都OK的..
1到夜晚就凍到咩咁..咩事,,``
就換冬季了..好核突..*噓..
同左小華去街..好悶的..
行黎行去..- -V
食左糖水勁正WO..超好食..
哈..*仲見到2丁友..好默哀囉.."
SHIT..``
I LOVE 灰色* |
| ` 搞掂..]'︰2006-11-29 06:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 41 | »
|