


|
好開心&心涼 |
| 2006 年 6 月 22 日 星期四 | ![]() |
今日超爆開心牙...9點幾就放左學,, 咁早都唔知有咩做""所以就番屋企訓覺... 訓到12點幾到..亞哥同佢個fd就上左黎... 咁我就入左房再訓過...好舒服..訓到8點... 之後就食飯...睇完電視就溫書啦...聽日考... 中史同地理...溫死人牙!!點算好呢?? 唉...希望唔好再有其他科唔合格啦..唔想再讀f.2牙=>=''' |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 133 | » |