


|
好開心 |
| 2006 年 6 月 16 日 星期五 | ![]() |
今日冇咩特別....上堂聽書...小息玩到傻左.... lunch去左食野...食完就開會.... 之後就買左條橡筋...番到課室就上art... miss比左粒玻璃我地.....好靚....放學就.. 去左玩...玩左陣...同mopo去買野食... 好味!!之後就番屋企...超多野拎.... 又落左陣雨...唉...番到黎就訓覺... 訓醒家姐打比我..原來佢同美儀想接我放學... 點知我未放....thx....好開心~ |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | ... | 133 | » |