


|
2006-06-08 |
| 2006 年 6 月 8 日 星期四 | ![]() |
今日冇咩特別~不過我堂堂都冇訓~ 重好留心咁聽書...可能就考試~ 唔想升唔到班....之後放左學就同c man一齊走~ 行行下~去左佢屋企玩~~好開心!!! 7點幾就番屋企!!佢超好人~送左我番屋企!! 我就拎左把傘比佢用~~番到屋企都係食飯個d~ 今日有我玩模擬市民~好正 |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | ... | 133 | » |