


|
吊~仆街仔~好撚憎比人屈囉~ |
| 2006 年 5 月 25 日 星期四 | ![]() |
今日冇咩特別~lunch前兩堂~中文~~ 派番d卷~我合格呀~超開心~lunch就出左去食~ 今日超多人比miss&亞sir收電話~ 我地班有兩個比人收~我亞哥又比人收~ 佢條線飛左去我度~~超爆無奈~ art個堂~miss又更年期~係咁鬧人~ 好彩冇鬧我~放學就去左整船比賽~ 不過...唉...唔提啦~~之後又冇野做~ 所以去左mum屋企玩啦~去到佢地係度打麻雀~ 咁我就入左房啦~~睇書聽歌~之後舒服得濟~ 訓左~7點幾先番屋企~番到黎我就食飯啦~ 吊~我好撚興呀~成撚日都係咁~你打機就係你岩~ 你打幾耐都岩~我打機就一定唔岩~唔夠2粒鍾就要比人玩番~ 唔比就要比人吊~『口麥』鳩都係你岩我錯~你大你就岩~ 我細就要比人吊~『口麥』鳩都係我錯~我好唔like你呀~ 超撚唔公平~係人面前就扮錫我~等人話你錫我~嘈過陣就話d人話自己好錫我~收啦~『已所不『肉』~勿施於人』囉! |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | ... | 133 | » |