


|
今日見到好多個仆街呀 |
| 2006 年 5 月 22 日 星期一 | ![]() |
今日番到去都冇咩特別~ 到左lunch前個一堂~笑到我仆街呀~ 去左即席到食~之後同亞man傾計~知左d野~ 番到去~mon又同我講左d野~之後我地係度狂串~ 咩叫袋袋平安呀~1蚊都唔比番人~個d啦~唔怪得心誠叫賊校啦!!! 之後放學個陣同kk&mon係度等個仆街~ 個仆街黎左咁就一齊走啦~咁我同mon就自己走左去~ 行左一陣就去左m記坐同玩啦~好搞笑呀~ 番到屋企~本來都冇事~到我玩電腦個陣~ 有個仆街又係度嘈喎~又係度扮勁話做咩咁樣呀~ 收啦~仆街~你自己都過唔到啦~我話輸咪算~ 又係度話我講野掘喎~你行撚開啦~好撚憎你呀~仆街 |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | ... | 133 | » |