


|
抄功課~ |
| 2006 年 5 月 17 日 星期三 | ![]() |
今日一番到去就比人捉抄功課...仆街.... 要星期五留堂~慘慘...之後就落雨.... Lunch個陣超興...之後番黎就食野個d啦.... 哈哈哈...今日有兩隻7仔大口仔....好得意.... 番到屋企就訓覺...訓覺就打機啦~~ |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | ... | 133 | » |