


|
兩個月啦∼∼ |
| 2006 年 5 月 11 日 星期四 | ![]() |
哈哈哈..今日11號啦..我個板開左兩個月啦... 今日番到去知道自己調左去邊... 都係自己坐∼唉..之後好多默書.. 放左學就同mopo個d一齊... 4點幾左右就走啦...番上水... 去左亞媽屋企..好舒服呀∼
睇左陣電視就舒服到訓左啦..訓訓下.. 佢個電話響左..嚇到我彈左起身=.=.. 之後再訓過..訓醒就番屋企食飯啦∼ |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | ... | 133 | » |