


|
m記 |
| 2006 年 5 月 6 日 星期六 | ![]() |
今日本來要同亞媽飲茶...不過佢唔知醒... 所以就冇去啦..訓左陣就起身...打左陣機... 1點幾就同家姐出去玩啦....哈哈哈...好開心呀~~ 〝飯tastic 巴巴閉 去左沙田...行街街...行到4點左右...就食m記.... 秋田小町優質米 同個肥仔係度玩....佢好得意呀~我同家姐就係度玩→ 新鮮生菜至矜貴 之後就行左陣就番屋企.我地坐倒頭車番屋企.... 脆雞牛肉好架勢〞 我地係咁笑...因為個男人...笑到我地爆嘴呀.... 番到去我就訓左陣...食飯...就打比家姐啦~~ 傾左陣....玩左陣msn~~之後就打機啦....... 『我好驚你打我呀...唔好呀...驚驚呀』
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | ... | 133 | » |