


|
.......sor |
| 2006 年 4 月 25 日 星期二 | ![]() |
今日都係好似平時咁番學上堂個d啦.... lunch個陣冇出去食野....之後.... 食完野....就上去玩....玩左陣... 差唔多打鍾...亞din就係度鬧陳殷x... 我o左...之後就上maths堂... 我地係度玩...我整到人地流血....sor呀..
搞到我好忐忑不安
好似好衰咁....點到黎就訓覺...訓到8點幾... 就醒左啦....咁就食飯..打機..沖涼... |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | ... | 133 | » |