


|
比賽.... |
| 2006 年 4 月 23 日 星期日 | ![]() |
今日6點幾就起左身...咁我就沖涼... 開機玩啦...點之亞哥又叫我熄機喎.... 之後出到去...差dd遲到...不過今日射得唔多好... 因為好耐冇射過.....番到粉嶺而經好攰啦,,,,, 咁琳叫我等佢,,,咁我咪等囉..點之打極都冇人聽 超嬲喎...咁咪諗住番屋企囉...等左陣...琳就打比我... 叫我係火車站等佢...咁咪去囉...去到佢又打比我... 話佢亞媽叫佢算...大佬呀...你又唔早d講... 攰嫁...出到去你先講又唔早d打比我... 之後我就番屋企啦...打機...同靜傾左一陣電話... 就食飯沖涼同訓覺啦.... |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | ... | 133 | » |