


|
打波 |
| 2006 年 4 月 17 日 星期一 | ![]() |
今日亞DIN約左我去打波.... 去到又冇人...佢話約左1個BOY同2個GIRL... 咁我地就自己打住先....打打下...有班人個黎話打... 有1個係亞DIN約GE....但係我見到有2個係.... 亞凌係沙官GE亞哥.....超無奈=.=... 打到7點幾我就番左屋企...換3沖涼.... 出去同亞媽食飯.....之後去左亞媽屋企... 玩...打機...打到唔捨得走...所以冇番屋企... |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | ... | 133 | » |