


|
睇碟 |
| 2006 年 4 月 7 日 星期五 | ![]() |
今日7點幾先起身....之後沖涼番學.... 番到學校玩左一陣就做專題d野lu.... 做完就同何詩穎食野....食完野... 去左睇波...諗住走個陣..見到mopo,din,duc同yui.... 咁我地又坐番係度睇啦.....睇睇下高c同又黎左... 再過左陣就見到oyi同yanice....成班女仔坐左係度玩.. 之後我,亞man,mopo,duc一齊借碟去亞yui屋企睇... 上到去...睇睇下..ducduc係度嚇人....嚇到亞man彈起... 笑到我死呀....哈哈哈...睇完碟我地就去左聯和墟.... 睇dogdog....好得意呀....不過佢地打緊架.... 佢地係咁咬對方條尾....=.=....之後就番屋企... 玩左一陣msn同icq....就打個份專題lu...係咪好乖女呢~~
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | ... | 133 | » |