


|
坐左幾粒鐘... |
| 2006 年 4 月 9 日 星期日 | ![]() |
今日...家姐11點幾就打黎叫醒我.... 叫我陪佢出街....咁我有d唔想出..... 所以我咪同佢講....不過後尾都出左去.... 出到去....又要人等喎....超無奈....=.="' 出到去超悶呀.....係超撚悶呀.... 坐到7點幾我就走左lu... 番到屋企....細家姐就打比我... 傾左好多野....傾番之前沙官d野.... 我地兩個d樣衰野....笑到我地傻左.... 講講下...就話15號去bbq...不過重未決定好.... 呵呵呵....聽日家姐黎我屋企....哈哈哈... 記住拎朱古力同公仔比我啦^^...
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | ... | 133 | » |