


|
挾耳仔 |
| 2006 年 4 月 10 日 星期一 | ![]() |
今日家姐{琳}好早就打電話比我叫醒我.... 之後我地約左係巴士站等....點之.... 我去到唔見人...咁諗住打比佢啦.... 但係打極都打唔到....不過等多陣就見到佢LU.... 去到我屋企....佢就幫我整個頭...點之...點之 佢整親我隻耳仔....吊...好痛呀...
不過算啦.....之後我地玩電話同玩人地個ICQ... 笑到我地死呀....不過都係FD黎JA...玩下唔會嬲GE
咁我地坐左陣家姐就走LU...我就訓左一陣... 起左身...就傾電話LU......傾左陣就食飯.... 唔知15號有冇得去BBQ呢???
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | ... | 133 | » |