


|
on99 |
| 2006 年 4 月 11 日 星期二 | ![]() |
今日我個板板開左一個月啦^^
今日好早就起左身lu...咁諗住番去射箭啦 咁我同紫君一齊番去啦..番到去一個人都冇.... 咁咪坐係度等啦...坐坐下..d人開始番黎啦... 跟住miss yip都番左黎...佢一番黎就係度話我... 話我唔聽話...又呢樣又個樣...超嬲囉...之後陳sir.. 叫我去校務處登記..我采你都on99呀...咁我咪.. 走囉...一番黎就話我...重係度比你話呀...會ge..我傻左囉 咁番到黎又訓唔到....就玩左陣電腦...睇左陣電視...睇睇下.. 就訓左lu....起身之後就傾電話....食野啦... |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | ... | 133 | » |