write member forum login logout

冇番學...

2006 年 4 月 21 日  星期五 晴天

今日我遲左起身..冇叫亞哥..所以我地諗住小息番

咁我訓左一陣就起身..問亞哥洗渡洗叫佢..

佢叫我沖完涼換完3叫醒佢..咁我整哂就叫佢啦..

咁我同佢講話第2個小息先番好冇...佢就話..

不如唔好番呀!!咁我咪出番去囉..我打打下機..

佢出左黎..話{亞妹∼不如唔好番學呀..好冇}

之後我咪話好囉...咁我地就打機啦..好開心呀..

我地講左好多ON9 GE野呀...^^

4點左右我地就落去BUY野食...我比架手推車..

車到我呀..仆街..好痛呀>.<””

之後買完就上去煮野食啦...嘻嘻^^

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | ... | 133 | »

暱稱: 亞汶
性別: 女
國家: 香港

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...

朋友

尚無任何好友
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930