


|
幾開心... |
| 2006 年 5 月 2 日 星期二 | ![]() |
今日冇咩特別...都係上堂個d... 上完maths就比人捉左出黎... 吊~個亞sir真係好煩呀.... 之後玩左陣就放學啦...去做專題... 點知入錯課室...好樣衰呀~ 做完就番屋企...訓覺... 訓醒就同家姐傾電話...好開心呀... 之後就玩電腦啦~~呵呵呵... |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | ... | 133 | » |