


|
請你食雪糕 |
| 2006 年 5 月 14 日 星期日 | ![]() |
今日11點幾先起身.....打左陣機... 同個4年級ge女仔玩msn
真係第一次...傾左差唔多成日.... 哈哈哈~我應成你啦...小妹妹...我去天水圍個陣... 搵你啦....請你食雪糕...好唔好??? 之後亞哥就番左黎啦....比左電腦佢玩... 我同家姐傾電話....食飯個d啦~~ |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | ... | 133 | » |