


|
熱熱熱,,,, |
| 2006 年 5 月 9 日 星期二 | ![]() |
今日第一個小息比人叫左落訓導個度... 超開心...唔洗上MATHS堂....之後都冇咩特別... 同KK..亞MAN去食雪糕~~好好味...
番到去就上中文堂...放左學就係CENTEEN到... 做功課~超爆乖女呀,,,,,,之後玩左一陣.... 就番屋企訓覺啦...食飯個D啦,,,今日超爆熱呀~ |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | ... | 133 | » |