


|
剪頭髮 |
| 2006 年 5 月 12 日 星期五 | ![]() |
今日放左學就去左射箭...射完就去整番靚d箭 搞掂就去左亞媽屋企啦....同亞媽一齊食野... 不過我同亞哥都要剪頭髮.....剪完就去百人一朱... 食野...好好味呀~我地一路食一路係度講d好搞笑ge野... 笑到我個肚超痛呀.
我就去亞媽度訓...亞哥就番屋企啦.... |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | ... | 133 | » |