


|
狗哩... |
| 2006 年 5 月 13 日 星期六 | ![]() |
今日7點幾就起左身啦.....8點幾就番屋企.... 番到屋企就開左電腦....係到訓覺...好攰.... 10點幾左右就比亞哥叫我起身去比賽啦.... 之後比完就去食野...有我啦..紫君..翎..亞哥..迪迪..kai子..遠..杰..杰條女.. 去左仙茶居食野...食完番屋企個陣..亞哥叫我唔好玩電腦...比佢玩... 我咪發脾氣囉....我12號個晚冇番屋企..佢已經玩左成日啦.... 而家佢話要出街...就要比佢玩...唔比我玩....正一仆街....好撚憎佢呀....
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | ... | 133 | » |