


|
傾電話!!! |
| 2006 年 5 月 7 日 星期日 | ![]() |
今日冇出街...係屋企睇電視~成家人都係屋企... 我老豆係度洗風扇同冷氣機...我亞哥係度玩電腦... 我係度同家姐傾電話...之後我老豆就唔知做咩.... 係咁整搞爛亞哥部風扇...哈哈哈...好彩唔係我JA... 咁我就同家姐傾電話....傾傾下...我就去左幫手... 煲粥...哈哈哈...好好玩呀...我煮得好好咪呀~ 之後就玩左陣電腦...又同家姐傾電話...佢講D野超搞笑呀.... 笑到我收唔到聲呀...眼水都『標』哂出黎呀....
哈哈哈~家姐我同你又傾左成6粒鐘啦!!!
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | ... | 133 | » |