


|
不幸的一日~~ |
| 2006 年 4 月 26 日 星期三 | ![]() |
今日Lunch個陣...我,kk同亞man一齊出去食野... 點之我地搭個架的士撞車...我真係傻嫁...撞完重係度傻笑.... 我就冇咩問題...只係有dd唔舒服....之後我地就一路食野一路諗搭咩車番去.. 最尾都係搭的士....之後就唔多講啦....到我番左屋企個陣....黎靜打左比我... 叫我出黎...講清楚件事...咁個陣差唔多食飯...7點幾打黎...講真... 我屋企人唔似你屋企人呀...唔係話出就出得嫁....點解我同家姐{琳} 會同你講話唔出呀...你自己諗下啦...不過而家諗咩都冇用.... because我地而經唔重要啦.....我喊左好多次....直至亞凌叫我落去... 咁我都係唔落...咁我真係好亂...所以去左沖涼....我一路沖一路喊.... 咁我沖完就打比家姐{琳}同佢講....之後我地決定左... 我落去都得...不過我落左去之後我同琳當重來未識過佢.... 最尾佢都決定左....所以我就落左去....見到黎靜同佢d fd重有亞凌.... 咁落到去咪講囉....佢地問我成件事係點...咁我都唔清楚....咁我咪.. 講左我知ge野啦....講講下...有班仔係度煩住哂..咁我地咪去第二到講囉... 我估唔到....佢地會打亞凌....佢地打完就走左....我即刻攬住亞凌係度喊... 喊得好勁...我喊完到佢喊....因為佢比人打左6把...我重要睇住佢比人打3把.... 我真係想喊呀....我寧願比佢打...唔洗佢受咁多把...見到亞凌咁樣.... 個心真係好唔舒服呀.....我同琳都係咁諗....sorry呀....都係我衰... 如果我冇講...你就唔會比人打啦...sorry呀!!但係...呢件事.... 我同琳都睇清楚啦....可能係我地傻啦....不過我地已經唔再係朋友or家姐..... 呢一件事之後....我地唔會再識你....我地永遠都係陌生人....再做唔到朋友.... 呢件事完左我就同琳係度傾電話...傾傾下好想喊...但係今日喊左好多次啦.... |
| [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | ... | 133 | » |