


|
煩人... |
| 2006 年 4 月 24 日 星期一 | ![]() |
今日拎番d野比家姐{靜}....所以我就好早出去... 之後見到d唔想見的人...
就番左學啦...好彩...番去個陣冇落雨^^v 番到去...就比人叫左出去...出到去... 何德賢條仆街....話我曠課..比家長信都冇用.... 咁我咪好大聲講...咁你想點呀...記我缺點呀.... 之後佢就叫我落訓導處....罰企~
好想喊....最尾..都係喊左...失敗
lunch就同亞man出左去食...遲到.... 上週會個陣...我亞man借左枕頭..訓啦.... 之後何德賢見到都冇講野....個吳xy... 一入到黎就話我...吊...我個陣訓左啦... 佢又係我附近嘈...話呢話路...嘈住哂... 如果佢唔係miss我早就吊鬼佢啦.... 最憎人嘈住我訓覺... |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | ... | 133 | » |