


|
眼訓..... |
| 2006 年 4 月 18 日 星期二 | ![]() |
今日好眼訓呀....因為訓唔到呀..... 8點幾起左身...沖涼洗頭換3..... 打左一陣機....就出左去.....大約3點到... 陪家姐電髮.....整到7點幾....8幾就番到屋企... 之後1點幾傾電話....2點幾同亞哥去食野....
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | ... | 133 | » |