


|
^_^ |
| 2006 年 4 月 28 日 星期五 | ![]() |
今日冇咩特別....放左學就要去演講個d.... 之後就同亞din出上水...佢就去配眼鏡... 我就去亞媽屋企玩....去到玩左陣電腦就.. 訓左lu...好攰呀....訓到7點幾就走左lu 番到屋企就食飯個d啦.....之後就同家姐傾電話啦! 好開心呀...我發覺我同你傾電話已經係一個習慣啦~ |
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | ... | 133 | » |