


|
傾電話... |
| 2006 年 4 月 22 日 星期六 | ![]() |
今日1點幾就起左身...打左一陣機... 亞哥就番黎lu...番到黎..我就番學啦... 射箭...射左幾手就走左lu....去左亞媽到... 食野...玩...同睇佢玩ps2....佢玩到超搞笑... 係又叫唔係又叫...笑到我傻呀.... 玩到7點左右...就番左屋企.... 番到去食飯個d啦...之後同琳傾左陣電話... 傾傾下就博多條線...同埋靜傾...好耐未試過咁啦... 傾傾下我就收左線啦....食亞哥ge{禍貼}....好味~~
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | ... | 133 | » |