


|
血~~ |
| 2006 年 5 月 3 日 星期三 | ![]() |
今日頭個兩堂整親...流血呀...好痛
之後都係上堂個d~lunch冇出去食... 係下面買野食~最尾個一堂要寫張卡... 比亞媽...因為母親節~所以就做啦... 我就淨係寫左地址~就玩啦~有人教我摺紙... 好好玩呀~放左學就一生一藝術啦~之後就射箭... 射完就番屋企~食飯..又同家姐傾電話啦~ |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | ... | 133 | » |