


|
收水啦.... |
| 2006 年 4 月 30 日 星期日 | ![]() |
今日同家姐一齊出去食lunch....哈哈哈~ 食完就行街...行行下~去左玩~~ 之後就去左7仔買野食~不過..我地整左d野... 個人就係度話呢話路...超樣衰.... 番到屋企同琳傾左一陣電話就玩電腦.... 之後先興呀....我亞哥玩電腦玩到12點幾先比我.... 咁我咪冇出聲啦...咁我個陣同緊家姐傾電話... 咁咪算囉....之後佢就比我玩啦...玩左陣... 佢又叫我比番佢玩喎.....你冇撚病呀... 你玩左幾撚耐呀...係度{嘈之巴閉}... 重話我錯....收皮啦....你自己諗下你玩左幾撚耐啦,,,, 你玩得耐就應該ge...我玩得耐就唔岩ge... 你玩撚哂野啦...咩都係你岩我錯....你食啦,,,, 係度發脾氣....我都有脾氣嫁....唔係得你有嫁... 你咩都話鳩我錯,,,,,我細個你唔係比你蝦嫁.....
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | ... | 133 | » |