


|
平凡 |
| 2006 年 4 月 27 日 星期四 | ![]() |
今日好攰....唔夠訓...所以上堂就訓左.... lunch個陣...就冇出去食...落左下面... 食完就去左art room拎波....拎完就走左lu.... 放學就去左亞din屋企整波波......好好玩呀~ 整完打左陣機就番左屋企lu.... 之後就睇電視沖涼個d啦..... |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | ... | 133 | » |