


|
調位 |
| 2006 年 5 月 15 日 星期一 | ![]() |
今日一番到去就調左位...唉...好慘呀 我要同黃恩嫻坐.....死得人多啦~~ 不過佢冇番~~好彩....之後有人喊住要調位... 真係調到GE話我都即刻喊呀~之後都冇咩特別啦... 放左學就去左射箭...點知打到隻手,,,,, 內出血....超爆痛呀~之後就唔想射LU... 番左屋企....打左陣機~訓覺~~ |
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | ... | 133 | » |