


|
樣衰 |
| 2006 年 5 月 16 日 星期二 | ![]() |
今日又調位啦....唔洗同黃思嫻坐...呵呵呵... 我就同亞YUI'S坐....但係今日黃思嫻又冇番... 所以都冇咩特別...LUNCH個陣..出左去食野... 點知KK比左塊薑我食....=.=....番到去... SO WAN LING話我地上左報紙>.<好樣衰呀... 好彩唔係好大張JA...哈哈哈....之後英文堂... 我...亞YUI'S...同奶媽玩....笑到我仆街呀.... |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | ... | 133 | » |