


|
睇戲﹏ |
| 2006 年 5 月 18 日 星期四 | ![]() |
今日lunch個陣...我..亞man..kk..詩敏一齊食野... 去左7仔...因為我好想要7仔d大口仔~ 哈哈哈...好靚呀~番到去...成班係度玩... 超搞笑呀~
整野個陣超多搞笑野呀...笑到我死呀~ 射左幾手就唔想射啦...就收弓...咁見到... cramy同winnie...諗住叫佢地等埋我一齊番屋企.. 點知佢地話去睇戲...問我去唔去...我話好呀... 咁就去左睇戲啦...我地睇『舞出色』... 超爆好睇....睇完都差唔多8點到....咁就番屋企啦... 番到去食飯個d啦~~ |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | ... | 133 | » |