


|
日記板呀~ |
| 2006 年 5 月 20 日 星期六 | ![]() |
今日12點幾起左身~沖左個涼~落左街買野食 食完就睇左陣電視~就訓左啦~訓到3點幾到~ 比亞mon個電話嘈醒左~佢條鎖匙係我度~ 傾左陣~mon係msn同我講有個仆街係電話~ 我〝o〞左囉
係msn度傾啦~但係又冇收線喎~ 超白痴囉~之後我就整我個日記板啦~ 點知我禁錯制喎~成個板唔同左~ 唉...而家個板都唔靚~想申請多個~ 不過又會冇哂d日記喎~整左超耐... 都唔得....所以而家個板咁樣衰啦~ |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | ... | 133 | » |