


|
唔飲可樂 |
| 2006 年 5 月 30 日 星期二 | ![]() |
今日冇咩特別~lunch番學~有幾個人剪左頭髮 哈哈哈~好搞笑~放學冇野做就番屋企~ 而下係一則新聞......特別鍾意飲可樂ge人要睇呀~~~ thx 巫婆~ 六月至七月, 珠海~~可樂公司出廠的可樂,請各位飲前三思……。 因早在六月份左右, 該公司有兩名員工沒有上班,
我超驚呀~唔敢飲~血,,,肉,,,~
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | ... | 133 | » |