


|
食米囉~~ |
| 2006 年 5 月 31 日 星期三 | ![]() |
今日10點左右有人搵亞哥~點知嘈醒左我~ 好難訓番~所以1點左右就起左身~ 打左陣機~就出左去亞媽度玩~ 之後同亞媽出左去~買野~呵呵~{好多收穫} 之後就訓左陣~就叫亞哥出去食野~ 去左大排檔食野~食左西檸牛仔骨~椒鹽豆腐~蝦仁抄蛋等等 好好味唷!!!!之後番黎就諗住down模擬市民啦~ 點知要用bt down~所以就唔down啦~ 打左陣機就沖涼訓覺lu~~~ |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | ... | 133 | » |