


|
不錯~I LIKE~~ |
| 2006 年 5 月 27 日 星期六 | ![]() |
今日10點幾比mon嘈醒左~ 之後就開機打啦~我地一路打一路傾~ 打到3點幾就收線~亞哥就醒左~ 落左去買野食~之後上到黎重幫我煮埋~ 咁我就睇電視~我亞哥就打機啦~ 我睇睇下電視就訓左係地下~ 訓訓下自己走左入房再訓過~ 訓醒就食飯啦!!今日過得幾好~
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | ... | 133 | » |