


|
做個乖乖女 |
| 2006 年 4 月 17 日 星期一 | ![]() |
今日我好乖咁留係屋企唔出街.... 2點幾先起身...起身就開電腦打機.... 打到4點左右...我落左樓下買野食...{唔算出街} 上到黎整左一陣野...亞哥就番左黎....《6點幾到》 佢一番黎就叫我走開...佢要玩...咁咪比佢玩囉... 點知佢玩左好耐都唔比番我玩喎...超嬲..
佢6點開始玩....玩到2點9左右【凌晨】... 佢玩左幾耐呀...叫佢比我玩又唔肯...好彩... 家姐『琳』打電話比我...不過我真係好開心呀... 我估唔到...你上左去...落黎個陣都會打比我... 我地傾左差唔多3粒鍾到....^^我地傾左好多之前 係沙官GE野....好開心呀....好多謝你呀..... 我呢個復活節過得好開心呀..... →THx←┌家姐。琳。&〝靜〞┐ |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | ... | 133 | » |