


|
玩玩玩!!!!! |
| 2006 年 6 月 5 日 星期一 | ![]() |
今日番到去超多功課未做!!之後又有本讀寫未交~ 不過是但啦~好快咁就到左lunch~陪左mon去....... 整d野啦~差唔多整左成個lunch~so就飲左包... 朱古力就算啦~跟住英文堂係度玩!!我地考口試~ 亞sir唔得閒理我地~~唉...終於到我考個陣~ 我都唔識~答左幾句~唔知合唔合格呢!!!!! 放左學就留係學校玩左一陣~之後就番屋企~ 玩左部電腦~玩左陣~就訓覺~好攰!!!! 訓醒超唔舒服~所以食完飯食左粒藥~ 但係冇用!!!!睇左陣電視就沖涼訓覺!!!! |
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | ... | 133 | » |