


|
眼訓!!! |
| 2006 年 6 月 6 日 星期二 | ![]() |
今日超眼訓....因為琴晚唔舒服~搞到訓唔到!! 之後又6點起身~番到去~就係咁做功課~ PTH又要考試~不過考到我地之前而經打鍾~ YEAH!!唔洗考~唉....連續4堂中文~悶死~ 點知悶到我訓左一陣~比MISS叫醒!! LUNCH之後又要演講~好樣衰呀! 超唔想講~不過最尾都要講~唔合格=.=.... 放學就去左ART ROOM整個波波!!!之後... 就番屋企!!!番到去又訓覺!!!訓醒就食飯個D啦! |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | ... | 133 | » |