


|
食飯 |
| 2006 年 6 月 19 日 星期一 | ![]() |
今日考完試MON就黎左我屋企....溫書.... 但係一番到去就開電腦玩....溫都冇溫... 玩玩下...我就要出街食飯....6點幾就走啦... 食左好多野/\/\""""好好味唷...11點幾先番到屋企,,, 好眼訓...但係又唔訓得...因為聽日要考MATHS.... 我唔想咁差....就算唔合格...都唔好太低.... 唉....點知又溫唔入腦>.<"""" |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ... | 133 | » |