| «‹ April 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 22 日 星期日  |
2007-07-22  | 婷婷我真是好驚呀...我同你一樣...我都好驚...好驚會有事...今日果病好似嚴重左咁...婷婷好驚呀...好怕得番自己一個...我愈來愈累啦...我真是做唔到開心的樣子...現在的笑就像假裝的笑...已經冇野想講添...算啦唔講啦.
| | 刊登時間:2007-07-22 01:10 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 20 日 星期五  |
| 2007-07-20 | 今日李宗嘉嘉話如期送禮物比我...我原本以為佢唔會啦...點知佢沒有講大話...原來最後只有我既朋友先沒有講大話...對我講好愛我的人...佢地全部都沒有遵守佢地講既諾言...原來最後始終沒有離開我既人竟然係我的朋友...真是很開心...因為我沒有失去佢地...雖然果心仲係好痛...但是有你們我會支持下去的...
係啦點解你都唔黎睇我既blog既...仲有點解你唔理我呀...我add你你有唔應我...我唔夠膽打比你...因為我怕你做緊野唔得閒接電話所以我冇打比你呀...
 
 | | 刊登時間:2007-07-20 10:17 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 20 日 星期五  |
| 2007-07-20 | 今日又病左啦... 但媽媽好左好多呀...所以都好開心呀...今日同婆婆食午餐...哈哈今次就係得婆婆炸冇左拉e同大e佢地..今日婆婆係屬於我既哈哈...今日都係冇咩特別既開心事所以都係唔講啦 | | 刊登時間:2007-07-20 03:32 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 18 日 星期三  |
| 7.18 | 今日我又再想起佢啦...我見到佢既日記呀...佢既日記寫左love is colorful...我係度諗佢寫既係咩呢?但係我又想起我一定要忘記佢...so我沒有再想他啦...但是我真是很想知道...琴日又同佢傾計啦...佢好溫柔好似以前咁呀...我真是很開心佢還可以好似以前咁對我...不知道為什麼我同佢傾電話好像有一點點怪的...但同佢係msn或者sms傾我就覺得好像以前咁...不會有一種怪怪的感覺...有一個問題我一直都好想知道架...你的手提會不會是24小時熱線呀?不過點都好我會學懂放棄所有既野...今日下載再好多既閃字...好有意思架.

 | | 刊登時間:2007-07-18 09:40 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 17 日 星期二  |
| 開心 | 好開心呀...終於比我整到bb狗同生日計時鐘啦...我真是聰明呀...好開心...不過都要多謝hei man唔係佢我諗或者我都整唔到...因為佢令我更加想整到...我先搵到唔係都整唔到啦...今日都冇咩特別野想講... | | 刊登時間:2007-07-17 11:16 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | »
|