以下是我的日記....慢慢觀賞喔!!!但最重要同我留言喔!!!哈哈....

                                                                       



 
kimmywilliam
暱稱: kimmy
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
新一年啦,希望有新既...
2011-12-23
2011-09-28
2011-09-25
發現
文章分類
全部 (54)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
kimmy第二個家
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 54
留言總數: 84
今日人氣: 2
累積人氣: 1608
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 16 日  星期一   晴天


睇戲

今日去左睇戲呀...好開心...睇哈利波特呀...我一直都好想去睇...今日媽媽話係我的生日禮物...我好鐘意呢份禮物呀...但係我覺得一般姐...但最開心既係媽媽請哂全家人一直去睇...最緊要係有婆婆去呀...今日大e(唔識打中文唔好怪我呀)送左d水晶比我當生日禮物...表姊送左手飾比我...媽媽送左隻戎指比我...雖然係預祝我生日但收到好多禮物呀...好開心呀...今日係果晚之後最開心既一日...可能係自己生日吧...真是開心呀我同表姊是同一果月生日架...這樣都值得慶祝呀...希望由今日起永遠都咁開心就好啦...珊珊係今次之後你一定有懂事左啦...今日我真是好開心呀...但願以後都會咁開心...媽媽話26號有錢會帶我們去睇變形金剛(唔知有冇記錯係唔係咁打呢)...媽媽講如果真係去睇這是我拿全級第三既禮物...哈哈...8.3正式生日就去睇五星級大鼠(婆婆講唔知係唔係咁寫)...而且婆婆都好想睇...所以媽媽話帶婆婆睇...雖然未肯定...但是知道了已經心滿意足啦...雖然沒有朋友幫我慶祝生...因為佢地都返哂大陸...所以同唔到我慶祝...但知道媽媽為左我生日就帶我去睇戲...真是開心..今日最開心既係...我比表姊多禮物呀..哈哈...講笑姐...其實最開心係好多禮物收呀...哈哈...多謝媽媽...媽媽雖然上年沒有得吃蛋糕但是都有一餐生日飯食我都開心...但今年你點都好都同我慶祝生日多謝媽媽你呀...我知你now一定有好多煩惱...但女女有機會幫到就會幫你啦...唔好再為一件事而煩惱啦...開心d啦...XD

刊登時間:2007-07-16 12:31 AM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 7 月 14 日  星期六   晴天


奇怪

今日行左好耐街呀...搞到好累...佢今日無端端打比我...我起初有d開心...因為佢打黎呀...但是佢問我係唔係應齪有野問佢...我對佢說如果你想講你一定會講既...以前的我我一定唔會咁同佢講...我一定會問佢...點解我會咁講我都覺得好奇怪...如果係以前的我...我一定會好嬲佢但我竟然沒有...現在我係唔係真是忘記了他呢...我已經唔再意佢講既野...我現在果心好似唔係想佢...竟然是想第二個...唔知我係唔係真是鐘意了他呢...莫非我真是喜歡了他...算啦我同佢都是沒有可能的...我真是好想知道我係唔係真是喜歡上他...我係唔係真是忘記了他.

刊登時間:2007-07-14 11:25 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 7 月 13 日  星期五   晴天


回憶 感動

今日晚上出左街...見到d小朋友...令我諗起自己細個...細個真是好...每日都咁開心最多都是驚...但從來很少會傷心同埋心痛...真是希望可以變回小朋友...心痛真是很難受呀...一日裡可以發生很多事情...點解...太多唔開心的事情啦...算啦我一定會在這裡學懂一些事情...幸好我仲有一班支持我的fd...雖然唔開心但有你們我會支持落去.

刊登時間:2007-07-13 11:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 7 月 13 日  星期五   晴天


今日是我的日記新開張...請大家多d留言

今日是我係呢度新開的日記...希望大家以後可以留多d言...不過除了這個大家都唔好唔記得我xanga果果呀...因為我今次開這個是代表我新的開始...要忘記某人同埋xanga太多人知道啦...so我先開這個....知道我這個blog既人都是大家都應識既...大家要記得我2個xanga呀...哈哈...雖然可能難d不過我知道大家可以的.

刊登時間:2007-07-13 02:36 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]