| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 12 日 星期日  |
bb曳曳  | bb好曳曳呀成日都隨地去廁所呀....真係激死人啦...不過唔緊要啦..佢仲細慢慢教啦...但今日bb佢去左睇醫生呀諗住幫佢打針..點知醫生話佢皮膚唔係太好要等佢慢慢好...帶左佢黎3日炸...唉唉...算啦最緊要都係bb身體健康就好啦....現在佢習慣左我地抱住佢訓覺..係自己個「豆」就訓唔住喎...今日都有少少唔係好舒服都係訓啦

| | 刊登時間:2009-04-12 12:56 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 10 日 星期五  |
我的bb  | 今日終於買左隻貴婦狗啦...我幫佢起左個名叫bb...因為佢現在真係bb仔呀...而且咁叫親切d...佢真係好可愛呀...可愛到唔捨得放佢訓覺覺豬呀....但佢只有2個月大炸...希望佢可以平平安安長大健健康康就好啦....真係好喜歡佢呀...現在要學識養佢先得...但係養佢要好貴...但係我會努力養佢架...比個溫暖既家比佢...佢一返到黎我家佢就係我既廳到去廁所,...真係曳曳呀...不過咁都係代表佢喜歡個家姐...佢好活潑架...仲係女仔添....哈哈....真係好喜歡佢呀...聽日去旺角買d佢喜歡既野比佢先...講住咁多先啦...聽日再講佢啦 | | 刊登時間:2009-04-10 01:08 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 6 日 星期一  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
| | 刊登時間:2009-04-06 01:39 PM |
這幾天都係咁呀  | 呢幾日成日都冇咩胃口食野都唔知做嘜鬼.....現在有時想起佢...我會諗係唔係真係咁在乎佢...愛情係唔係真係咩都冇限....我地真係有可能嗎....其實我知道根本就唔需要諗咁多....但是自己會不由自主地想呀....我真係好想知我地有可能嗎...而且佢現在對我感覺係點呀...真係好想知...雖然自己feel到佢係唔同既但又唔肯定又怕自己想多....又唔知佢係唔係真係好似自己咁樣想喎....如果比我知道佢現在點諗既就好啦....咁我就可以知道幾時前進....
就算我知道feel到幾多都係覺得有d唔肯定搞到都唔知點咁....好煩呀....搞到幾日都訓唔著有冇胃口喎><............
好想8.3個日個個都可以去呀....只係想我都開心啦....如果個日去既話可以幫我慶埋祝添...哈哈....希望可以一齊去啦....你都要應承呀!! | | 刊登時間:2009-04-05 02:46 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 3 日 星期五  |
心情大跌落  | 今日同佢傾左電話.突然變得好冷淡呀...現在個心只想著他...可以停止想他嗎....我和他是沒有可能...但我想知點解你變得咁冷淡呀...之前同你傾計都唔係咁架...因為累啦沒有心情和我說話嗎??才這樣嗎??還是你根本就不想聽我說話啦!!心裡總是想他...人真的是這樣嗎??當失去啦你不在的時候才會想起你才會覺得你的存在嗎??之前你對我好是因為太久不見啦才想我嗎??當我這幾天和你說話你又覺得我還是在你身邊你再不珍惜嗎??這幾天心一直想他..心裡也很悶和不安...今天手鏈斷啦我就覺得不好..果然是真的不好的...算吧我還是不要打電話給你好啦...還是等一下子在打給你吧...心好煩呀!!
今日睇返禹哲的blog...恭喜禹哲可以向海外發展可能遲了少少..但是你終於可以向海外發展啦...我會支持你呀...加油...希望禹哲可以愈來愈出名愈來愈多人喜歡你!!...最愛還是哲^^哈哈...加油呀... | | 刊登時間:2009-04-03 10:43 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | »
|