以下是我的日記....慢慢觀賞喔!!!但最重要同我留言喔!!!哈哈....

                                                                       



 
kimmywilliam
暱稱: kimmy
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
新一年啦,希望有新既...
2011-12-23
2011-09-28
2011-09-25
發現
文章分類
全部 (54)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
kimmy第二個家
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 54
留言總數: 84
今日人氣: 3
累積人氣: 1567
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 12 日  星期日   晴天


bb曳曳 開心

bb好曳曳呀成日都隨地去廁所呀....真係激死人啦...不過唔緊要啦..佢仲細慢慢教啦...但今日bb佢去左睇醫生呀諗住幫佢打針..點知醫生話佢皮膚唔係太好要等佢慢慢好...帶左佢黎3日炸...唉唉...算啦最緊要都係bb身體健康就好啦....現在佢習慣左我地抱住佢訓覺..係自己個「豆」就訓唔住喎...今日都有少少唔係好舒服都係訓啦

刊登時間:2009-04-12 12:56 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 4 月 10 日  星期五   晴天


我的bb 開心

今日終於買左隻貴婦狗啦...我幫佢起左個名叫bb...因為佢現在真係bb仔呀...而且咁叫親切d...佢真係好可愛呀...可愛到唔捨得放佢訓覺覺豬呀....但佢只有2個月大炸...希望佢可以平平安安長大健健康康就好啦....真係好喜歡佢呀...現在要學識養佢先得...但係養佢要好貴...但係我會努力養佢架...比個溫暖既家比佢...佢一返到黎我家佢就係我既廳到去廁所,...真係曳曳呀...不過咁都係代表佢喜歡個家姐...佢好活潑架...仲係女仔添....哈哈....真係好喜歡佢呀...聽日去旺角買d佢喜歡既野比佢先...講住咁多先啦...聽日再講佢啦

刊登時間:2009-04-10 01:08 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 4 月 6 日  星期一   雨天


[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間:2009-04-06 01:39 PM


2009 年 4 月 5 日  星期日   清涼


這幾天都係咁呀 鬱悶

呢幾日成日都冇咩胃口食野都唔知做嘜鬼.....現在有時想起佢...我會諗係唔係真係咁在乎佢...愛情係唔係真係咩都冇限....我地真係有可能嗎....其實我知道根本就唔需要諗咁多....但是自己會不由自主地想呀....我真係好想知我地有可能嗎...而且佢現在對我感覺係點呀...真係好想知...雖然自己feel到佢係唔同既但又唔肯定又怕自己想多....又唔知佢係唔係真係好似自己咁樣想喎....如果比我知道佢現在點諗既就好啦....咁我就可以知道幾時前進....

就算我知道feel到幾多都係覺得有d唔肯定搞到都唔知點咁....好煩呀....搞到幾日都訓唔著有冇胃口喎><............

好想8.3個日個個都可以去呀....只係想我都開心啦....如果個日去既話可以幫我慶埋祝添...哈哈....希望可以一齊去啦....你都要應承呀!!

刊登時間:2009-04-05 02:46 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 4 月 3 日  星期五   雨天


心情大跌落 鬱悶

今日同佢傾左電話.突然變得好冷淡呀...現在個心只想著他...可以停止想他嗎....我和他是沒有可能...但我想知點解你變得咁冷淡呀...之前同你傾計都唔係咁架...因為累啦沒有心情和我說話嗎??才這樣嗎??還是你根本就不想聽我說話啦!!心裡總是想他...人真的是這樣嗎??當失去啦你不在的時候才會想起你才會覺得你的存在嗎??之前你對我好是因為太久不見啦才想我嗎??當我這幾天和你說話你又覺得我還是在你身邊你再不珍惜嗎??這幾天心一直想他..心裡也很悶和不安...今天手鏈斷啦我就覺得不好..果然是真的不好的...算吧我還是不要打電話給你好啦...還是等一下子在打給你吧...心好煩呀!!

今日睇返禹哲的blog...恭喜禹哲可以向海外發展可能遲了少少..但是你終於可以向海外發展啦...我會支持你呀...加油...希望禹哲可以愈來愈出名愈來愈多人喜歡你!!...最愛還是哲^^哈哈...加油呀...

刊登時間:2009-04-03 10:43 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]