今日冇番..
連續第4日,
諗緊做d乜好,
之後做完intergrated humanities,
睇左一ms.leung同kk比我既信...
宜加我只係得佢地先可以同我講到d有用架野- -
之前ms.lee,流浪記主角,呀媽呀爸,都講唔點我,
但係點知比佢地2個封信講點-
自己都有d灰...
但係之後係咪一定做到呢!?!?!
我自己都唔知...
<------嘗試緊番多d學 ><