呀哈~~
今日天氣真係好~~~
我今日結果都係去左大口灣=3=
唉...我係脊柱側灣..
我上年灣左14度...
今年...灣左25度?!
佢仲話要帶腰cool (原諒小弟唔識寫..)
唉..
之後,我又返學校la
比人問晒野d野先放我上去= ="
當我上到一樓的時候= =
見到我地班哥個2號= ="
相信識佢的人都知佢咩料架la = =
佢話:沈子惠?!乜你宜家先反呀?
我都冇野好逍= =
之後行到3樓
見到山渣餅= =
佢曰:沈子惠?!(反應一樣--o嘴= =)
你返來la?
我:(冷笑= =)
去到課室門口
20號聰明豆= =
佢又曰:阿沈?! (哼...我個大名佢叫架咩- -)
我:(冇反應= =")
入到課室= =
叶曰...唔係...係叫!!
阿沈!阿沈! XN次= ="
你條骨點呀?點姐?X n次 (大家請注意- - 叶呢個tiime仲係課室的盡頭...而我就係課室的另一個盡頭...可想言之..佢幾大聲= =")
跟住d人一見到我都係 : 阿沈?!你幾時返架? or 你y唔返??
其實仲有個另類問法= ="(唔講邊個la..)
佢曰 :阿沈?!你同人搞完la??下次唔好搞咁耐la..學都唔返...
我oooooo晒!
之後..
上普通話堂...
讀野lo...
冇咩特別..
之後...
數學堂...
我等阿sir講...
佢過左一陣先見到我 (心淡...=3=...)
反應一樣 : 沈子惠,返來la?
= =...
又之後...
中文堂...
專題報告= ="
then...清LOCKER!
D書多到嘟嘟嘟嘟!!!!
成4個袋!
重都唔緊要...
BUT...我仲要去學畫畫...
@#%#$%2$%#%!
仲要係西灣河!
好!我咩上去..
放學...
行路返家!!
呢D就係我今日咩反來的野! 
|