Jesus Love You!!
kimochi
暱稱: 手指惠
國家: 香港
地區: 東區
« August 2017 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
嗚.
不滿.\_/.~!
新年~
澳門之旅-=-
差差差!
文章分類
全部 (54)
ST.John 生活 (4)
返學的日子 (26)
無聊搞作 (18)
未分類 (12)
訪客留言
Buy Cialis G... (Chassype)
Generic Viag... (Chassype)
com or by co... (Chassype)
Amoxicillin ... (Chassype)
Acheter Cial... (Chassype)
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
叶blog
6B1論譠>_<
marlito之友
友誼萬歲 (論譠)
劉永生校網
筲箕灣官立小學校網
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 54
留言總數: 32
今日人氣: 0
累積人氣: 718
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
噗浪~
2009 年 3 月 21 日  星期六   晴天


2009-03-21 滿足 分類: ST.John 生活

哈哈~~~~

我又偷懶唔返ST.JOHN LU = ="~

我同佢講:

我腳痛,

上完PE痛= =

返學遲到搞到要大步行--痛

SO,我就唔返LA

YEAH~~~

NOW就係度玩跑= =+~



2009 年 3 月 16 日  星期一   晴天


與麥SIR的對話 (由某人提供><") 開心 分類: 無聊搞作

我: 麥SIR...我好煩呀...

佢:你煩咩呀??

我: 我阿婆逼我聽你個節目呀...
         你知唔知你好寸呀
         I HATE U~
        你可唔可以唔loW呀
     你一定幫到我架...你咁叻- -
     麥sir!!!!!!!!!!!

佢:你都運吉GE...  #$@##@#@ (佢爆左句粗- -)

之後CUT左- -



派卷LA- -... 分類: 返學的日子

 

今日終於派左卷...

唉...差差差- -

中閱: 37/100 (慘慘慘 -[-  )

中作: 62/100 (咦?兩個分剛好同上次調轉- -)

中聆聽:31.5 /50

中說話:30/50

英listing:67.5/100 (我前面哥個第一- -82分- - 本來就唔妥佢...NOW更加唔妥佢 .\ /.)

數(一) : 90/100 (唉- -...唯一一科考得好-3-)

數 MC : 33/36

科: 62/100 (低上次十分-[]-...)

 

好- -

講講個數學先- -

因為阿SIR話我80分就唔洗107,叶同姐姐(WHO呀- -)就60分唔洗- -

姐姐就岩岩60- -

叶呢就...差兩分?!哇!超唔底LO!!!!!!

咁就要留成個月堂?!

叶~~~~ 我等你~~~~~~

黃仔真係唔比面...

人情分都比下LA...

減一個禮拜都唔得?!!!

正一衰人- -



2009 年 3 月 15 日  星期日   晴天


仲於都- -... 呆滯 分類: 無聊搞作

我今日終於都剪左個頭- -

777= ="

我今朝發現琴日買的戎指大左D- -"

BUT下午就細左D= =

難道真係...冷縮熱漲= =?!

唔得...聽日再買-v-

買番夠兩隻....哼...

BUT...冇$$  T_T

我一定會問人借的~~~55><

 



2009 年 3 月 14 日  星期六   晴天


行街街~~ 開心 分類: 無聊搞作

話說,今日ST.JOHN完左之後...

我食完飯又再出去...行街 >_<"

我地第一站係  新翠商場  - - " (感覺有D白痴- -,係柴灣返筲箕灣,又去返柴灣- -")

我日日都行...新翠真係冇咩好行...

但係今日我又買到野WO 0.0"

我買左個電話繩(好型,有個哥D吹BB)

THEN,我地上去新翠最高哥層,

行行下...見到有間野類似冒險樂園,

SO,就冇理佢LA

不過再睇,=_=?! 原來係 現代教育?!成間冒險樂園咁GE--

THEN,去左間文具店 買左枝筆  (非常強調個字- -)

之後,下一站--太古城

先去  無良印品 (哈- -) 買左D例牌的野- -

THEN , 去左M記 (又洗$了...-3-")

THEN,下一站--吉之島 (正確D來講係康怡- -)

去左商務,買左本 「血族新娘」 (正>< 我一定買第二冊)

好,跟住返歸,再去天MOON~

買左隻刻字的戎指

我地講左買好耐架LA

我唔知刻咩字的時候,個腦度就飛左  BABY  呢個字出來

SO,就刻左BABY落去- -

入面仲有今日日期 (剛好今日白色情人節- -)

THEN,散BAND- -

仲有件好搞笑的事

我地行的時候要不時睇下幾點

咁啱時間係:

   3:33

   4:44

   4:56

   5:55

笑死我><