話說,今日ST.JOHN完左之後...
我食完飯又再出去...行街 >_<"
我地第一站係 新翠商場 - - " (感覺有D白痴- -,係柴灣返筲箕灣,又去返柴灣- -")
我日日都行...新翠真係冇咩好行...
但係今日我又買到野WO 0.0"
我買左個電話繩(好型,有個哥D吹BB)
THEN,我地上去新翠最高哥層,
行行下...見到有間野類似冒險樂園,
SO,就冇理佢LA
不過再睇,=_=?! 原來係 現代教育?!成間冒險樂園咁GE-▽-
THEN,去左間文具店 又買左枝筆 (非常強調個又字- -)
之後,下一站--太古城
先去 無良印品 (哈- -) 買左D例牌的野- -
THEN , 去左M記 (又洗$了...-3-")
THEN,下一站--吉之島 (正確D來講係康怡- -)
去左商務,買左本 「血族新娘」 (正>< 我一定買第二冊)
好,跟住返歸,再去天MOON~
買左隻刻字的戎指
我地講左買好耐架LA
我唔知刻咩字的時候,個腦度就飛左 BABY 呢個字出來
SO,就刻左BABY落去- -
入面仲有今日日期 (剛好今日白色情人節- -)
THEN,散BAND- -
仲有件好搞笑的事
我地行的時候要不時睇下幾點
咁啱時間係:
3:33
4:44
4:56
5:55
笑死我>< |