Jesus Love You!!
kimochi
暱稱: 手指惠
國家: 香港
地區: 東區
« February 2018 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728
最新文章
嗚.
不滿.\_/.~!
新年~
澳門之旅-=-
差差差!
文章分類
全部 (60)
ST.John 生活 (4)
返學的日子 (26)
無聊搞作 (18)
未分類 (12)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
叶blog
6B1論譠>_<
marlito之友
友誼萬歲 (論譠)
劉永生校網
筲箕灣官立小學校網
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 54
留言總數: 32
今日人氣: 0
累積人氣: 714
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
噗浪~
2009 年 4 月 3 日  星期五   晴天


yahoo v.s. qooza ? 分類: 返學的日子

竟然- -.小學的fd都有人玩qooza- - (唔洗望la- -係你la,周嘟琪- -)

之前我係msn逐個問- -.

個個都話:下?qooza?咩來架- -?

唔係就話:我玩yahoo架- -

乜yahoo真係好d咩- -?

咩都唔整得- -

qooza你中意點整就點整- -

唉- -.

 

唉,now財赤呀- -!!!

聽日拜山呀- -!!

去到上水拜lo- -

if比人發現我張八達通冇$..死得- -..

又欠人周身債- -

唔要呀- -!!!!!

15號去海洋公園- -.

我一日一蚊都唔洗得lo- -

不如叫我去死- -!

 

今日home e整左碗仔翅 - -

ok好la - -

不過多得成姐姐- -.我地先成功咋!

一反去到去- -.咩都唔記晒LO- -

係度同成姐姐講聲多謝- -"

唉- -

某人又講黃仔- -.一諗起佢,就想打人- -

唉唉唉- -!

 



2009 年 3 月 30 日  星期一   晴天


2009-03-30 分類: 返學的日子

哇呀哈哈!

我仲以為我老豆一定lock左我部腦..

點知..佢唔知我pw wo@@!

哈哈哈哈!

lock唔到wo~

lor~

咁又講講隻倉鼠@@

琴日,我阿媽話:

你比番個名佢la~

我: 佢咪叫冬甩lo@_@"

佢:下?!點解叫冬甩呀??

我:係我未拎佢番來之前- -..佢已經叫冬甩la!

佢:改過la...um...就叫衰仔la!

我:下?!做咩叫佢衰仔-_-?

佢:又順口,又易記

我本來都冇諗過真係叫佢衰仔架- -..

點知我今日一反到去...

隻野搞到佢的「家」好「整齊」...

又要我汁手尾...哼...

正一衰仔!

唉唉唉- -...

聽日又要笛子了...

唔制呀- -



2009 年 3 月 29 日  星期日   晴天


永別.. 分類: 未分類

本人可能好快就以後都冇電腦用...

呢篇可能係最後一篇...(遺屬@_@?!)

咁NOW就忙著SD歌- -"

不過- -...發現我部MP3壞左- - (@$!@#$!@#)

手機...?唔夠GB呀- -...

唉- -...選擇性SD歌LO --

唉唉唉= =

以後有咩搵我- -..

電聯LA- -...

唉- -

向大家敬禮- -

永別T_T!!!



2009 年 3 月 27 日  星期五   雨天


2009-03-27【好友】 分類: 返學的日子

今日終於調左位LA.

我比佢...99/100 LA

我比人調左去最尾哥行第二個

後面咁岩有條柱,上堂勁舒服=V=

得閒望下個窗,幾好WO.

一句講晒 : 風水好!

我以前哥個陰位,

哈,比魏姐姐坐左^_^

不過,,,點解冇左一分GE呢?

就係因為DUCK LO!!!

我同佢雖然之前冇咩仇.

但係NOW?佢開口埋口都   數學天才~

妖!婆佢呀嬤個彈彈波!

加埋佢把聲...極「好」聽.

真係好想打佢- -

D人聽到佢講野都O晒嘴LO.

都唔知佢講咩- -佢講D野都冇POINT的!

@%#$%@#$%@#$%!

THEN,英文堂(未調位的),

我地有個閱讀理解.

我同佢同分LO!

20分!挑!

佢無LA LA同我講:

沈子惠!我又要同你鬥LA!

我勁想打佢LO!

都唔係第一次了!

我咪罵佢LO (記住,係罵呀!)

我寧願低分過佢LO!

我之前話唔好同人比,

但係呢條CHEAP里,

我一定要打低佢!

ON9SMILE!你睇住來!

THEN,我特製左張粗口紙

本來林住放係佢張台度的,

不過唔想見訓導姐D人 LO

SO,我斯左佢LA一定(可以睇下垃圾筒= =+)

發瘋完- -



2009 年 3 月 26 日  星期四   晴天


妖- -!【好友】 分類: 返學的日子

以下唔睇好過睇- -":

DELAY NO MORE!!!

你唔係咁唔比面呀?!

竟然係我張台...排毒?!!!!

妖!

我真係好想打鳩你LO!

冬甩!哼.!

   發完瘋- -,

今日打哥個PW的時候.

竟然沒有那種心痛的感覺,

難道.我已放下了..?

好好好- -

今日真係語無論次LO- -

唔緊要- -繼續- -

今日係星4.

有中樂團- -

陳嘟嘟改變左策略

玩上門?!

SO- -我今日週會就一早汁定書包- -

一放即閃- -+  (我的志願係成為一粒閃得最快的星星= =+)

今日真係走得甩LO><"

不過總有 下次下次 - -

不過都係先閃為妙- -+

唉- -.IF 聽日佢又搵上門- -...點算T_T

講真聽日真係唔想返LO  T_T

唔制呀>_<

 

THEN.話說- -

今日係MTR見到 :

please mind the gap  (請小心月台空隙)

哈- -THEN,我又不停係度讀- -(傻- -)

GAG GAP? 好GAG 的GAP?定係 GAP GAG?

唉- -傻左傻左傻左傻左- -