以下唔睇好過睇- -":
DELAY NO MORE!!!
你唔係咁唔比面呀?!
竟然係我張台...排毒?!!!!
妖!
我真係好想打鳩你LO!
冬甩!哼.!
發完瘋- -,
今日打哥個PW的時候.
竟然沒有那種心痛的感覺,
難道.我已放下了..?
好好好- -
今日真係語無論次LO- -
唔緊要- -繼續- -
今日係星4.
有中樂團- -
陳嘟嘟改變左策略
玩上門?!
SO- -我今日週會就一早汁定書包- -
一放即閃- -+ (我的志願係成為一粒閃得最快的星星= =+)
今日真係走得甩LO><"
不過總有 下次下次 - -
不過都係先閃為妙- -+
唉- -.IF 聽日佢又搵上門- -...點算T_T
講真聽日真係唔想返LO T_T
唔制呀>_<
THEN.話說- -
今日係MTR見到 :
please mind the gap (請小心月台空隙)
哈- -THEN,我又不停係度讀- -(傻- -)
GAG GAP? 好GAG 的GAP?定係 GAP GAG?
唉- -傻左傻左傻左傻左- - |